הטיולים הכי טובים לזוגות חדשים

הטיולים הכי טובים לזוגות חדשים כש- 2020 במראה האחורית שלנו ואנחנו בשיא הקיץ הלוהט, בטוח לומר שחיידק הטיולים עקץ את כולנו, ורווקים ורווקות אינם יוצאים מן הכלל. לאחר שהשנה הקודמת הייתה מוקדשת בעיקר לשינת חורף ארוכה, כולנו סופסוף מוכנים לפצות על הזמן האבוד ולשוב לחקור את העולם החיצון. עבור רבים מאיתנו, הרצון הזה הולך יד ביד עם מישהו חדש, והרצון לגלות אתו מקומות ועולמות חדשים.

אבל מה עוד חדש?! אחרי הכול, רווקים ורווקות בדרך-כלל אוהבים לעשות טיולים ביחד לאורך הדייטינג, כדי ליהנות, לגלות ולראות אם יש התאמה גם כשמבלים ביחד 24/7. ועם זאת, כדאי לחשוב קצת לפני שאתם מחליטים לסגור את עצמכם ביחד לכמה ימים: לראות שלא מוקדם מדי ושגם הם בקטע.

מה קורה כשמחליטים לטייל ביחד?

הטיולים הכי טובים לזוגות חדשים רוב הפעמים, אתם תשימו לב לכל הדברים הקטנים שמעצבנים אתכם בבנאדם השני, להרגלים המוזרים ולצרכים. טיול ביחד היא דרך מדהימה לקבוע התאמה ולראות אם אתם יכולים לצאת משלב ההיכרות לשלב ה”להיות ביחד”. 

טיולים חושפים צדדים אחרים באנשים, מה שעשוי להיות מרגש ומעט מפחיד בו-זמנית. חשבו על הטיול כעל ניסיון לראות “כיצד יראה העתיד אם תבחרו להיות זוג”. זוהי דרך מעולה להפחית מהלחץ ולוודא שאתם מוכנים לכל מה שעשוי להתרחש במהלך הטיול, בין אם זה כיף ובין אם זה פשוט מלמד. 

אחרי הכול, לפי סקר שנערך באינסטגרם, 25% מרווקים חוו פרידה כתוצאה מכך שהחליטו לטייל ביחד. לכן קחו את זה בקלות, בכיף, וכדרך לבחון את העתיד. אם לא יהיה כיף, למדתם מוקדם. אם יהיה כיף או שלמרות כל הקשיים עדיין תצליחו ליהנות ותשמחו שעשיתם את הטיול הזה יחד, אתם יודעים שיש פה משהו אמיתי.

איך זוגות חדשים יכולים לצאת לטיול בסטייל?

תזמינו טיול לשלושה ימים או פחות – נו באמת, אתם כבר ידעתם את זה! גם אם אתם בטוחים שהטיול יהיה מושלם ותיהנו מכל רגע, זה עדיין הטיול הראשון שלכם ביחד, אז כדאי לשים לו מסגרת זמנים סבירה. בזכות זאת, גם אם דברים לא בדיוק ילכו כמו שחשבתם, אתם תדעו שקיימת איזושהי מסגרת זמן ואינכם תקועים במקום הלא נוח הזה, עם האדם השני, לנצח. הטיולים הכי טובים לזוגות חדשים

הגדירו ציפיות מבחינת אינטימיות

כשאתם מטיילים יחד בפעם הראשונה, חשוב להציב גבולות וציפיות מראש, כדי למנוע אכזבה או אי-נעימויות. אם אתם מחליטים לחלוק חדר, תהיו בטוחים שאין שום רגעים של מבוכה או אכזבה שיכולים להרוס את האווירה. 

אף כדאי לנסות ולהגדיר איך הטיול הולך להתנהל פחות או יותר, כך שלא תבואו כשאחד/ת בראש של מנוחה ובטן-גב והשני/יה בתחושה של טיולים וטיפוסי הרים. הטיולים הכי טובים לזוגות חדשים

“.A journey is like marriage. The certain way to be wrong is to think you control it”

John Steinbeck

קבעו תקציב

התחשב בכך שאחת מהסיבות הנפוצות יותר לוויכוחים בין זוגות היא כסף, חשוב לדבר על כך במיוחד בשלבים הראשונים של הדייטינג. דברו על האופן שבו שניכם מרגישים כלפי בזבוז כסף וכיצד תוכלו להיות אחראיים והוגנים עם הבזבוזים שלכם לאורך הטיול. 

קביעות אלו יורידו הרבה לחץ מהחוויה, וגם יאפשרו לכם לתכנן מראש למה לצפות, מה כדאי להזמין מראש ועל מה כדאי פשוט לוותר.

טיול זוגי כדרך חיים

תשקלו לטייל בקבוצה 

זוהי דרך מצוינת להפחית מהלחץ שמוטל על טיול חדש. מה שכן, חשוב לוודא שהחברים או המשפחה שבאים אתכם הם אנשים שמסתדרים טוב אתכם ועם בן/בת הזוג החדשים, ושהם מגיעים לטיול באווירה קלילה ומהנה. כך אם תרצו להתגנב להיות קצת לבד, לא תהיה להם בעיה.

תאמו ציפיות אישיות

בת’כלס? הטיול לא יהיה מושלם. אולי הטיסה תתעכב, אולי המטען ילך לאיבוד או שכל הטיול יהיה גשם בחוץ… הכול יכול לקרות וכולנו מצאנו את עצמנו במצבים שבהם נתקלנו במכשולים בדרך, אך חשוב לזכור שכל דבר הוא בר תיקון ושאין צורך לגרום למצבים מעצבנים או לאי-נוחות להרוס את רוח הטיול השואגת שלנו. 

אחרי הכול, כשאתם מתמודדים עם מצבים כאלו, אתם מראים לבן/בת הזוג כיצד תתמודדו עם קונפליקטים בעתיד, ובסופו של דבר באתם ליהנות, לכן כדאי לנסות ולקחת את החיים בקלות.

מתי כדאי לטייל ביחד?

לצאת לטיול זה כיף. לצאת לטיול כשאתם יודעים שאתם מוכנים לזה מבחינה זוגית זה הרבה פחות מלחיץ ואפילו עוד יותר כיף! 

53% מהמשיבים לסקר באינסטגרם קבעו שיציאה לטיול ביחד תוך מספר שבועות היא מוקדמת מדי, וכי כדאי לחכות לפחות שלושה חודשים לפני שאתם לוקחים את מערכת היחסים הזו לדרכים. 

תיהנו!


כתיבת תגובה

אל תפספס את האפשרות למצוא אהבה

הצטרף עוד היום והגדל את סיכוייך למצוא אהבה במאות אחוזים.

הצטרפו עוד היום

אנו מציעים לכם להרים את הכפפה, ולהתחיל לחפש את החצי השני שלכם כבר עכשיו, אנחנו נעשה הכל כדי שהתהליך יהיה כיפי ונעים ניתן לכם טיפים לדייט המושלם ועוד... מוכנים להתחיל?

הירשם עכשיו

נבנה ב ❤ ע”י Studione.co.il בניית אתרים כל הזכויות שמורות © ל IMIN.CO.IL

דילוג לתוכן